Podłącz telefonię Binotel do swojego CRM

0

darmowa integracja
Binotel z CRM

15

minut

Trwa integracja Binotel
+ CRM
Zdalnie

4

godziny/miesięcznie

oszczędza pracownik
z funkcją "wybieranie
numeru jednym kliknięciem"

6.5

tys

firm korzysta
z Binotela
ze swoim CRM

Jakie są zalety
z integracji telefonii
Binotel z CRM?

Podczas połączenia przychodzącego pojawia się karta klienta;

Jeśli klient dzwoni po raz pierwszy, karta klienta jest tworzona automatycznie;

Historia połączeń i nagrania rozmów są przechowywane w karcie klienta;

Połączenia od klientów są kierowane do przypisanych im pracowników;

Wybieranie numeru z karty klienta jednym kliknięciem.

Jak podłączyć Binotel do CRM

Wartość integracji z niestandardowymi systemami CRM jest kalkulowana indywidualnie. Proces integracji telefonii z takim CRM trwa do 3 dni. 


Oprócz podstawowych funkcji, Twoi programiści mogą zaimplementować w CRM inne funkcje telefonii. Całą dokumentację dotyczącą REST API, Webhook API, WebSocket API można uzyskać po skontaktowaniu się ze
wsparciem technicznym.