5
minut
na podłączenie
Call Center
+
50
%
do efektywności
pracy z połączeniami
75
+
gotowych integracji
z CRM
Aby obsłużyć więcej zwrotów od klientów
Aby efektywnie rozdzielać połączenia między pracownikami
Aby zobaczyć cały obraz komunikacji między pracownikami oraz klientami
Funkcje
Binotel Call Center
Smart zasady
dystrybucji połączeń
przychodzących
Wybierasz najwygodniejszą opcję odbierania połączeń, uwzględniając specyfikę swojej działalności:
Dystrybucja połączeń do grupy operatorów,
Dystrybucja po kolei,
Dystrybucja losowa,
Dystrybucja do operatora z najmniejszą liczbą połączeń przychodzących,
Dystrybucja do operatora, którego linia jest wolna dłużej niż innych,
Dystrybucja według priorytetów/poziomu kompetencji operatorów,
Jeśli wszyscy operatorzy są zajęci, połączenie zostaje ustawione w kolejce.
Statusy
operatora
"Aktywny", "Nieaktywny", "Przerwa" itp. Informują one o tym, czy operator jest gotowy do odbierania połączeń w danej chwili.
Analiza i raporty
Funkcja "Supervisor"
To pomoże we wdrożeniu nowych pracowników do linii. Doświadczeni koledzy będą mogli spokojnie dołączyć się do rozmowy, wspierać, a w razie koniecznośći skierować rozmowę we właściwym kierunku.
Monitorowanie kolejek w czasie rzeczywistym
Taryfa
Binotel Call Center
Licencja na
moduł Call Center
16 zł/miesiąc
dla jednego pracownika
Korzystaj z modułu Call Center z pakietami Pro i Enterprise.
Podłącz funkcje Call Center pracownikom, którzy pracują z połączeniami.
5
na podłączenie
Call Center
50
do efektywności
pracy z połączeniami
7
rodzajów
smart dystrybucji
połączeń
75
gotowych
integracji z CRM