10
minut
trwa podłączenie
bez zmiany strony
do
50
%
więcej zwrotów od
klientów strony
9
tysięcy
stron
w 12 krajach
już korzysta z GetCall
Czym jest
GetCall Online
Smart widget dla Twojej strony internetowej, który oferuje klientowi opcję oddzwonienia w ciągu 30 sekund i automatycznie łączy z nim menedżera.
Aby zwiększyć ilość kontaktów ze strony do 50%
Aby menedżerowie nie zapominali o zamówionych połączeniach z klientami
Aby odwiedzacze strony pozostawali Twoimi klientami 24/7
Aby pomóc niezdecydowanym klientom zrobić pierwszy krok w kierunku zakupu
Jak działa widget GetCall
W godzinach pracy
Klient zostawia swój numer telefonu w formularzu zamówienia połączenia.
System natychmiast dzwoni do wszystkich wolnych pracowników.
Pierwszy pracownik, który odbierze słuchawkę jest automatycznie łączony z klientem.
Poza godzinami pracy
Klient podaje swój numer telefonu i dogodną godzinę połączenia
(w godzinach pracy firmy).
Dokładnie o podanej godzinie system dzwoni do
wolnych pracowników.
Pierwszy pracownik, który odbierze słuchawkę jest automatycznie łączony z klientem.
do
50%
z Twojej strony internetowej
Smart inicjatywa zwiększa sprzedaż
Czy wiesz, co się dzieje, gdy oferujesz opcję zamówienia połączenia użytkownikom Twojej strony? Automatycznie otrzymujesz nawet do 50% więcej zwrotów.
Niezdecydowani klienci
robią pierwszy krok
Klienci zazwyczaj mają wątpliwości. W takich momentach oferta połączenia od sprzedawcy może być decydującą.
Odwiedzający robią się Twoimi
klientami nawet poza
godzinami pracy
Kiedy firma nie pracuje, GetCall zaoferuje klientowi wybór dogodnego czasu na rozmowę i połączy go z menedżerem o dokładnie określonej godzinie. Pomoże to zatrzymać klienta, oraz menedżer nie zapomni o zamówieniu.
Łatwo być punktualnym.
System automatycznie łączy
pracowników z klientami.
Kiedy klient zamawia rozmowę na Twojej stronie internetowej, GetCall automatycznie dzwoni do Twoich pracowników i łączy ich z klientami. W dokładnie określonym czasie.
GetCall jest zintegrowany
z Twoim systemem CRM
Zamówienia połączeń od obecnych klientów trafiają do przypisanych im pracowników, nowi klienci dodawani są do bazy za pomocą dwóch kliknięć, a cała historia komunikacji zapisywana jest w CRM karcie klienta.
GetCall jest zintegrowany
z Twoim Google Analytics
Oznacz GetCall jako cel w Google Analytics i dowiedz się, które źródła reklamy przynoszą Ci najwięcej kontaktów z klientami.
GetCall jest zintegrowany
z Twoją telefonią Binotel
Wszystkie zamówione połączenia z Twojej strony zostają zarejestrowane w systemie My.binotel. Połączenia są przypisywane do pracowników, prowadzone są nagrania audio rozmów, statystyka ilości zamówień dotycząca połączeń oraz efektywności pracowników.
GetCall jest zintegrowany
z Twoim Facebook Pixel
Twórz audiencje z użytkowników, którzy zamawiają połączenia na Twojej stronie internetowej i ustaw dla nich dodatkowe reklamy. Rozszerz swoją grupę docelową poprzez znalezienie osób na mediach społecznościowych, które są podobne do Twoich klientów (lookalike audiences).
Taryfa
GetCall Online
GetCall w połączeniu
z Centralą Wirtualną Binotel
Bezpłatnie
Licencja bezpłatna. Podłączamy Twoje istniejące numery. Za połączenia wychodzące płacisz operatorom wykorzystywanych przez Ciebie numerów telefonów.
GetCall without connecting
to Binotel virtual PBX
For free
Suitable if you have a small number of call orders (up to 6 per month) or if you want to test GetCall capabilities. All calls in the tariff are free of charge.
GetCall without connecting
to Binotel virtual PBX
10 euro
monthly
At the same time, the paid funds remains on your account. They can be used to pay for calls. For outgoing calls you pay Binotel. We have the best tariffs on the market.
10
minut
trwa podłączenie
bez zmiany strony
do
50
%
więcej zwrotów
od klientów strony
9
tysięcy
stron
w 12 krajach
korzysta już z GetCall