10

minut

trwa podłączenie
bez zmiany strony

do

50

%

więcej zwrotów od
klientów strony

9

tysięcy
stron

w 12 krajach
już korzysta z GetCall

Czym jest

GetCall Online

Smart widget dla Twojej strony internetowej, który oferuje klientowi opcję oddzwonienia w ciągu 30 sekund i automatycznie łączy z nim menedżera.

We will dial you in

 30

 seconds

For example: 050 555 50 55

Free operators on the line : 3

Call orders today: 10+

Would you like us to
call you back in 30 seconds?

3

Would you like us to call you back

in 30 seconds?

Free operators on the line : 3

Call orders today: 10+

214
Pojawia się wszędzie na Twojej stronie internetowej. Po jego kliknięciu pojawia się okno z propozycją oddzwonienia za 30 sekund (3). Aby klient zwrócił uwagę na przycisk i zdecydował się na zamówienie połączenia, czasami pojawia się nad nim wyskakujący komunikat (2).
Kolor, język, miejsce i czas pojawiania się przycisku można dostosować do własnych potrzeb.
Pojawia się na ekranie w zależności od zachowania odwiedzającego na stronie i oferuje możliwość połączenia zwrotnego. Konstrukcja komunikatu nie jest natrętna i nie irytuje użytkowników.
Pojawia się po kliknięciu przycisku komunikacji (1) lub okienka pop-up (4). Po wpisaniu numeru telefonu użytkownik strony zostaje połączony z operatorem.
Pojawia się na dole strony w zależności od zachowania odwiedzającego na stronie. Na przykład, jeśli użytkownik nie wykona aktywnych działań w ciągu minuty. W ustawieniach można dostosować, kiedy i jak często pojawia się komunikat.

Kolor elementów dostosowuje się do koloru Twojej strony

Dlaczego
GetCall Online
jest potrzebny

Aby zwiększyć ilość kontaktów ze strony do 50%

Aby menedżerowie nie zapominali o zamówionych połączeniach z klientami

Aby odwiedzacze strony pozostawali Twoimi klientami 24/7

Aby pomóc niezdecydowanym klientom zrobić pierwszy krok w kierunku zakupu

Jak działa widget GetCall

W godzinach pracy

Klient zostawia swój numer telefonu w formularzu zamówienia połączenia.

System natychmiast dzwoni do wszystkich wolnych pracowników.

Pierwszy pracownik, który odbierze słuchawkę jest automatycznie łączony z klientem.

Poza godzinami pracy

Klient podaje swój numer telefonu i dogodną godzinę połączenia
(w godzinach pracy firmy).

Dokładnie o podanej godzinie system dzwoni do
wolnych pracowników.

Pierwszy pracownik, który odbierze słuchawkę jest automatycznie łączony z klientem.

 GetCall Online
Widget do zamówienia połączenia ze strony internetowej

do

50%

więcej zwrotów od klientów

z Twojej strony internetowej

Smart inicjatywa zwiększa sprzedaż

Czy wiesz, co się dzieje, gdy oferujesz opcję zamówienia połączenia użytkownikom Twojej strony? Automatycznie otrzymujesz nawet do 50% więcej zwrotów.

Niezdecydowani klienci
robią pierwszy krok

Klienci zazwyczaj mają wątpliwości. W takich momentach oferta połączenia od sprzedawcy może być decydującą.

Odwiedzający robią się Twoimi
klientami nawet poza
godzinami pracy

Kiedy firma nie pracuje, GetCall zaoferuje klientowi wybór dogodnego czasu na rozmowę i połączy go z menedżerem o dokładnie określonej godzinie. Pomoże to zatrzymać klienta, oraz menedżer nie zapomni o zamówieniu.

Łatwo być punktualnym.
System automatycznie łączy
pracowników z klientami.

Kiedy klient zamawia rozmowę na Twojej stronie internetowej, GetCall automatycznie dzwoni do Twoich pracowników i łączy ich z klientami. W dokładnie określonym czasie.

GetCall jest zintegrowany
z Twoim systemem CRM

Zamówienia połączeń od obecnych klientów trafiają do przypisanych im pracowników, nowi klienci dodawani są do bazy za pomocą dwóch kliknięć, a cała historia komunikacji zapisywana jest w CRM karcie klienta.

GetCall jest zintegrowany
z Twoim Google Analytics

Oznacz GetCall jako cel w Google Analytics i dowiedz się, które źródła reklamy przynoszą Ci najwięcej kontaktów z klientami.

GetCall jest zintegrowany
z Twoją telefonią Binotel

Wszystkie zamówione połączenia z Twojej strony zostają zarejestrowane w systemie My.binotel. Połączenia są przypisywane do pracowników, prowadzone są nagrania audio rozmów, statystyka ilości zamówień dotycząca połączeń oraz efektywności pracowników.

GetCall jest zintegrowany
z Twoim Facebook Pixel

Twórz audiencje z użytkowników, którzy zamawiają połączenia na Twojej stronie internetowej i ustaw dla nich dodatkowe reklamy. Rozszerz swoją grupę docelową poprzez znalezienie osób na mediach społecznościowych, które są podobne do Twoich klientów (lookalike audiences).

Taryfa

GetCall Online

GetCall w połączeniu

z Centralą Wirtualną Binotel

Bezpłatnie

Licencja bezpłatna. Podłączamy Twoje istniejące numery. Za połączenia wychodzące płacisz operatorom wykorzystywanych przez Ciebie numerów telefonów.


GetCall without connecting

to Binotel virtual PBX

For free

Suitable if you have a small number of call orders (up to 6 per month) or if you want to test GetCall capabilities. All calls in the tariff are free of charge.

GetCall without connecting

to Binotel virtual PBX

10 euro

monthly

At the same time, the paid funds remains on your account. They can be used to pay for calls. For outgoing calls you pay Binotel. We have the best tariffs on the market.

10

minut

trwa podłączenie
bez zmiany strony

do

50

%

więcej zwrotów
od klientów strony

9

tysięcy
stron

w 12 krajach
korzysta już z GetCall