105

zł miesięcznie

Podstawowe funkcje Centrali wirtualnej

190

zł miesięcznie

Rozszerzone funkcje Centrali wirtualnej

Rozszerzone funkcje centrali telefonicznej dla więcej niż 50 pracowników

525

zł miesięcznie

Funkcja w pakiecie

Co otrzymasz

Łączenie stacjonarnych i komórkowych numerów firmy w jedną sieć telefoniczną

Lite

Pro

Enterprise

Każdy pracownik dzwoni ze wszystkich numerów komórkowych i stacjonarnych firmy za pomocą telefonu w swoim miejscu pracy. Wszystkie numery firmowe stają się wielokanałowe. Praca pracowników zostaje usprawniona.

Wielokanałowość: kilka jednoczesnych połączeń na jednym numerze telefonu

Lite

Pro

Enterprise

Zawsze można się do Ciebie dodzwonić. Nie tracisz klientów. Kilku pracowników może jednocześnie rozmawiać na tym samym numerze telefonu.

Nagrywanie wszystkich rozmów

Lite

Pro

Enterprise

Wszystkie rozmowy między menadżerami a klientami są rejestrowane. Pracownicy pracują wydajniej. Szybciej i łatwiej jest rozstrzygać kwestie sporne oraz szkolić nowych pracowników.

System zapobiegający utracie połączeń

Lite

Pro

Enterprise

Nie tracisz klientów. Wszystkie połączenia przychodzące są automatycznie rejestrowane i kontrolowane. Nie ma pominiętych lub utraconych połączeń, nawet po godzinach i w weekendy.

Komunikaty głosowe 24/7

Lite

Pro

Enterprise

Średni czas pracy to tylko 30% całego dnia. Pozostałe godziny - to czas gdy Twoja firma jest zamknięta. Komunikaty głosowe będą informować o tym klientów.

Osobiste linie telefoniczne pracowników powiązane
z numerami firmowymi

Lite

Pro

Enterprise

Pracownicy odbierają i wykonują połączenia za pomocą swoich linii wewnętrznych. To właśnie na ich podstawie powstaje większość funkcji wirtualnej centrali: zaczynając od nagrywania rozmów kończąc na inteligentnych scenariuszach kierowania połączeń w godzinach pracy i po nich.

Dowiedz się więcej od eksperta Binotel

Odpowie na wszystkie pytania i nie
zabierze dużo Twojego czasu.

Dostęp do wszystkich statystyk
oraz dane dotyczące wszystkich rozmów

Lite

Pro

Enterprise

Wiesz jak pracują Twoi pracownicy i w jaki sposób funkcjonuje Twoja firma. Masz gotowe statystyki dla wszystkich połączeń, każdego działu lub pracownika, które są generowane w wygodnych raportach.

Wybieranie numeru
i przekazywanie połączenia jednym kliknięciem

Lite

Pro

Enterprise

Wszystkie numery telefonów w Gabinecie osobistym MyBinotel, w Twoim CRM, a także na stronach internetowych będą aktywne. Na przykład, jeśli masz 5 menedżerów, którzy wykonują 200 połączeń dziennie - zaoszczędzisz ponad 4 godziny!

Pomiar wydajności pracowników
i aktywności klientów

Pro

Enterprise

Gotowe wskaźniki wzrostu (lub spadku) pracy firmy w porównaniu z poprzednim tygodniem. Ilość połączeń, wydajność pracowników, dane o połączeniach wychodzących.

Integracja telefonii Binotel
z systemem CRM

Pro

Enterprise

Dostaniesz:
Informacje o kliencie podczas połączenia;
Szybkie tworzenie karty klienta podczas połączeń przychodzących;
Funkcję "Klient-Menadżer";
Opcję połączenia poprzez jedno kliknięcie (bezpośrednio z karty klienta w CRM);

Dostęp do historii połączeń z klientem w systemie CRM
Mamy gotowe rozwiązania do integracji z ponad 100 systemami CRM. Ponadto, wirtualna centrala Binotel może zostać zintegrowana z dowolnym systemem web-CRM.

Mini CRM Binotel

Pro

Enterprise

W Gabinecie osobistym My.binotel dostępne są podstawowe funkcje CRM: połączenie jednym kliknięciem; otwieranie karty klienta podczas połączenia przychodzącego; wygodne wypełnianie danych klienta podczas połączenia; zachowywanie całej historii połączeń w karcie klienta; tworzenie zadań i ich kontrola.

Spersonalizowane wysyłanie SMS-ów

Pro

Enterprise

Szybki i wygodny sposób na wysyłanie SMS-ów do klientów. Pracownicy mogą wysyłać wiadomości do klientów bezpośrednio ze swojego Gabinetu osobistego My.binotel. Wystarczy dwa kliknięcia, aby wysłać wiadomość z szablonem lub unikalnym tekstem.

Dowiedz się więcej od eksperta Binotel

Odpowie na wszystkie pytania i nie
zabierze dużo Twojego czasu.

Darmowa komunikacja pomiędzy pracownikami

Lite

Pro

Enterprise

Wirtualna centrala Binotel™ działa przez Internet, dzięki czemu komunikacja wewnętrzna jest darmowa dla wszystkich pracowników niezależnie od ich lokalizacji.

Rozszerzenie Binotel dla Chrome - telefonia w przeglądarce internetowej

Pro

Enterprise

Zarządzanie połączeniami teraz jest wydajniejsze: szybki dostęp do niedawnych i utraconych połączeń, łatwe przekazywanie połączeń na numer wewnętrzny pracownika, a również możliwość przeglądania aktywności klientów.

GetCall -
active call request widget on your site

Pro

Enterprise

Up to 50% more hits from customers from your site. You do not lose call orders. The system automatically controls the entire process.
Without crashing. 24/7.

Binotel Call Tracking - to jest narzędzie do zwiększania skuteczności reklamy

Pro

Enterprise

Binotel Call Tracking pomoże określić, które kampanie reklamowe przynoszą najwięcej połączeń i wykorzystać budżet na te, które są najbardziej efektywne.

Moduł Binotel Call Center

Pro

Enterprise

Więcej możliwości dla obsługi połączeń: inteligentne zasady kierowania połączeń przychodzących, statusy pracowników, raporty oraz analityka dla wszystkich połączeń, funkcja Supervisor itp.

Interaktywne menu głosowe (IVR)

Pro

Enterprise

Dzięki konfiguracji menu IVR, pracownicy nie muszą już odbierać wielu identycznych połączeń przychodzących i zawsze przekierowywać abonentów do innych pracowników.

Inteligentne podejście do sprzedaży
oraz obsługi klienta

1

godzina

Podłączenie
do Centrali Wirtualnej

1

miesiąc

Money back, jeśli
zmieniasz zdanie

0

Podłączenie,
zmiana taryf, ustawień

7

dni w tygodniu

Wsparcie techniczne
i konsultacje