105
zł miesięcznie
190
zł miesięcznie
Rozszerzone funkcje Centrali wirtualnej
Rozszerzone funkcje centrali telefonicznej dla więcej niż 50 pracowników
525
zł miesięcznie
Funkcja w pakiecie
Co otrzymasz
Łączenie stacjonarnych i komórkowych numerów firmy w jedną sieć telefoniczną
Lite
Pro
Enterprise
Każdy pracownik dzwoni ze wszystkich numerów komórkowych i stacjonarnych firmy za pomocą telefonu w swoim miejscu pracy. Wszystkie numery firmowe stają się wielokanałowe. Praca pracowników zostaje usprawniona.
Wielokanałowość: kilka jednoczesnych połączeń na jednym numerze telefonu
Lite
Pro
Enterprise
Zawsze można się do Ciebie dodzwonić. Nie tracisz klientów. Kilku pracowników może jednocześnie rozmawiać na tym samym numerze telefonu.
Nagrywanie wszystkich rozmów
Lite
Pro
Enterprise
Wszystkie rozmowy między menadżerami a klientami są rejestrowane. Pracownicy pracują wydajniej. Szybciej i łatwiej jest rozstrzygać kwestie sporne oraz szkolić nowych pracowników.
System zapobiegający utracie połączeń
Lite
Pro
Enterprise
Nie tracisz klientów. Wszystkie połączenia przychodzące są automatycznie rejestrowane i kontrolowane. Nie ma pominiętych lub utraconych połączeń, nawet po godzinach i w weekendy.
Komunikaty głosowe 24/7
Lite
Pro
Enterprise
Średni czas pracy to tylko 30% całego dnia. Pozostałe godziny - to czas gdy Twoja firma jest zamknięta. Komunikaty głosowe będą informować o tym klientów.
Osobiste linie telefoniczne pracowników powiązane
z numerami firmowymi
Lite
Pro
Enterprise
Pracownicy odbierają i wykonują połączenia za pomocą swoich linii wewnętrznych. To właśnie na ich podstawie powstaje większość funkcji wirtualnej centrali: zaczynając od nagrywania rozmów kończąc na inteligentnych scenariuszach kierowania połączeń w godzinach pracy i po nich.
Dowiedz się więcej od eksperta Binotel
Odpowie na wszystkie pytania i nie
zabierze dużo Twojego czasu.
Dostęp do wszystkich statystyk
oraz dane dotyczące wszystkich rozmów
Lite
Pro
Enterprise
Wiesz jak pracują Twoi pracownicy i w jaki sposób funkcjonuje Twoja firma. Masz gotowe statystyki dla wszystkich połączeń, każdego działu lub pracownika, które są generowane w wygodnych raportach.
Wybieranie numeru
i przekazywanie połączenia jednym kliknięciem
Lite
Pro
Enterprise
Wszystkie numery telefonów w Gabinecie osobistym MyBinotel, w Twoim CRM, a także na stronach internetowych będą aktywne. Na przykład, jeśli masz 5 menedżerów, którzy wykonują 200 połączeń dziennie - zaoszczędzisz ponad 4 godziny!
Pomiar wydajności pracowników
i aktywności klientów
Pro
Enterprise
Gotowe wskaźniki wzrostu (lub spadku) pracy firmy w porównaniu z poprzednim tygodniem. Ilość połączeń, wydajność pracowników, dane o połączeniach wychodzących.
Integracja telefonii Binotel
z systemem CRM
Pro
Enterprise
Dostaniesz:
Informacje o kliencie podczas połączenia;
Szybkie tworzenie karty klienta podczas połączeń przychodzących;
Funkcję "Klient-Menadżer";
Opcję połączenia poprzez jedno kliknięcie (bezpośrednio z karty klienta w CRM);
Dostęp do historii połączeń z klientem w systemie CRM
Mamy gotowe rozwiązania do integracji z ponad 100 systemami CRM. Ponadto, wirtualna centrala Binotel może zostać zintegrowana z dowolnym systemem web-CRM.
Mini CRM Binotel
Pro
Enterprise
W Gabinecie osobistym My.binotel dostępne są podstawowe funkcje CRM: połączenie jednym kliknięciem; otwieranie karty klienta podczas połączenia przychodzącego; wygodne wypełnianie danych klienta podczas połączenia; zachowywanie całej historii połączeń w karcie klienta; tworzenie zadań i ich kontrola.
Spersonalizowane wysyłanie SMS-ów
Pro
Enterprise
Szybki i wygodny sposób na wysyłanie SMS-ów do klientów. Pracownicy mogą wysyłać wiadomości do klientów bezpośrednio ze swojego Gabinetu osobistego My.binotel. Wystarczy dwa kliknięcia, aby wysłać wiadomość z szablonem lub unikalnym tekstem.
Dowiedz się więcej od eksperta Binotel
Odpowie na wszystkie pytania i nie
zabierze dużo Twojego czasu.
Darmowa komunikacja pomiędzy pracownikami
Lite
Pro
Enterprise
Wirtualna centrala Binotel™ działa przez Internet, dzięki czemu komunikacja wewnętrzna jest darmowa dla wszystkich pracowników niezależnie od ich lokalizacji.
Rozszerzenie Binotel dla Chrome - telefonia w przeglądarce internetowej
Pro
Enterprise
Zarządzanie połączeniami teraz jest wydajniejsze: szybki dostęp do niedawnych i utraconych połączeń, łatwe przekazywanie połączeń na numer wewnętrzny pracownika, a również możliwość przeglądania aktywności klientów.
GetCall -
active call request widget on your site
Pro
Enterprise
Up to 50% more hits from customers from your site. You do not lose call orders. The system automatically controls the entire process.
Without crashing. 24/7.
Binotel Call Tracking - to jest narzędzie do zwiększania skuteczności reklamy
Pro
Enterprise
Binotel Call Tracking pomoże określić, które kampanie reklamowe przynoszą najwięcej połączeń i wykorzystać budżet na te, które są najbardziej efektywne.
Moduł Binotel Call Center
Pro
Enterprise
Więcej możliwości dla obsługi połączeń: inteligentne zasady kierowania połączeń przychodzących, statusy pracowników, raporty oraz analityka dla wszystkich połączeń, funkcja Supervisor itp.
Interaktywne menu głosowe (IVR)
Pro
Enterprise
Dzięki konfiguracji menu IVR, pracownicy nie muszą już odbierać wielu identycznych połączeń przychodzących i zawsze przekierowywać abonentów do innych pracowników.
1
Podłączenie
do Centrali Wirtualnej
1
Money back, jeśli
zmieniasz zdanie
0
Podłączenie,
zmiana taryf, ustawień
7
Wsparcie techniczne
i konsultacje